grattis robert

*läs rubriken*. idag är det... lördag, visst! ska va med yasemin sen. det blir kul, det vet jag, det blir det alltid! tomat... jaja, ska sortera min musik nu, trorja. ska ta bort all musik från datan, bara spara bt. det blir nog toppen! mhm, osså snackar jag ju med the world's greatest erica kung bergvall! saknar henne så enormt. kanske ska till henne den 20 eller 21 juli, MYS! i love her. igår, var en väldigt bra dag. först gick vi och träffade hammar på rånnum, sen gick vi och mötte oskar vid bäärnt. sen drog vi oss till sanida. vi satt i hennes trappa i nån timma? sen gick vi in i vardagsrummet och spelade bubblan. den som loosa fick ringa till någon och dom som loosade va yasemin och hammar, jag skrev texten på vad dom skulle säga. sjuuuukt kul! kommer aldrig ta bort inspelningen från min mobil, NEVER! påtal om never, nu ska jag ladda ner neverstore :D ha en grymt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0