släktkalas

mhm, rubriken säger allt. fast nu har alla gått hem, typ. bara marre och kalas-klister som är kvar :) sitter o lyssnar på bt och chattar med andreas. presenterna var ju min nya mobil, 1500:-, tshirt, skor och jeans! skorna och jeansen köpte jag och syrran på överby, gina tricot. sen har jag ju shoppat på rean då förståss! tre linnen, ett halsband, en gul scarf, ett par örhängen och... det va nog allt :) börjat spara till systemkameran nu då. pappa har sagt att; när jag kommer upp i hälften av vad en systemkamera med objektiv kostar, så ska han betala resten! lucky me, ska bara spara lite till då. 3169 är typ hälften. (och det räknade jag ut utan mobil eller miniräknare, grym är jag. haha) har lite kvar bara... men det löser sig nog, kanske kan övertala mamma att help me out, med min fantastiska övertalningsförmåga ;) och du! snart börjar morden i midsommer! jag blir alltid lika glad när det börjar. wellwell, nu ska jag väl... chilla, haha. ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emah

Svar: Okej! Jag har faktiskt att man kan få ändra färgerna om man vinner, det är bara att skriva önskad färg i kommentaren då!

2008-06-25 @ 08:50:28
URL: http://emaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0