spanien i mitt (L)

sitter här och är glad över att spanien vann em! hade italien vunnit, hade jag helt klart varit helt hyperaktiv! men spanien ligger... trea på listan över fotbollsfavoriterna hos mig. jag menar, silva har alltid vart min kung! (sen förra året i alla fall) och torres är drottningen! haha, synd att inte villa va med, men det gick ju vägen ändå. idag har kag inte gjort någonting. mått konstigt och lite så... läste min bok förut, den är grymt bra. sen har jag kollat på filmer idag! kollade klart på robin hood, sen va det en som hette "kärlek vid första ögonkastet" som va bra, men lite sorglig. sen va det någonting med music på tv4 film. den va också rätt bra. sen vare ju fotbollen då. nu lyssnar jag på hiding, solklart! och yes, min dator pajade förut. virus, trorvi. pappa lämnade den till min käre farbror så att han kan laga den. nu ska jag nog sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0